Saturday 8 July 2017

Saiful Amin Forex Trading


Sebelum masuk ke página utama saya nak pastikan untuk novato yang ZERO tentang Forex. Sila baca capítulo 1 terlebih dahulu. Sehari sila fokus untuk 1 capítulo .. Lepas dah faham Capítulo 1 baru la masuk Capítulo 2. begitu jugak dengan Capítulo 2 .. begitu jugak selanjutnya. Saya tak mahu ea terus baca capítulo seterusnya tapi capítulo sebelum ni anda belum faham lagi trocadilho. Harap jelas ya disini .. Ramai newbie2 ada beritahu saya pening untuk fahamkan semua ni sedangkan baru juntar-se belajar arini dan semalam. huhu. Tiada trader pon yang dari zero boleh faham semua ni dengan pantas dalam masa 24 jam. Semua ni memerlukan masa. Tapi dalam blog yang saya sediakan ni saya sudah memberikan penjelasan yang cukup jelas dan saya tidak memasukkan langsung tentando teknikal menggunakan fibonaci dan indikator. Jika saya masukkan bahagian ni mmng lagi merungsingkan ada untuk faham. ) Ok jika e uma sudah jelas dengan penerangan diatas sila klik ENTER dibawah. Blogger templates Obter atualizações por e-mailSelamat datang ke Aprendizagem Online Forex Por Saiful Amin. Disini saya akan terangkan apa yang patut anda tahu dalam forex. Apa informações penting yang sepatutnya anda tahu. Yang tak que bucha e faz a pening para o faha saya tidak akan masukkan. Sebab saya dahulu pon macam anda. Ada beli 2 ebook bahasa melayu. Serius saya cakap mmm saya susah nak faham. Sebab pada saya ia terlalu avançar untuk novatos yang baru nak mengenali forex. Last2 saya kaji sendiri saja macam preço mana bgerak dan bagaimana diá boleh bertukar arah dan dimana tempat preço akan singgah. Jadi teknik yang akan saya ajarkan nanti joguinho rumit dan mudah untuk anda faham. Sebab tiada unsur2 indi, fibonaci, garisan2 yang banyak. Teknik saya nnti 100 FOREX básico. Bawah ini saya ada sediakan beberapá Capítulo yang peru anda baca satu persatu. Ok pertama sekali anda harus buka demo akaun. Cara-cara nak buka sila klik ligação dibawah ini. Selepas selesai buka akaun demo anda boleh la ikuti Capítulo - capítulo dibawah ini. Tak banyak mana pon. ) Kepada yang berada didalam grupo novatos jika anda dah faham bagaimana nak comércio dan dah faham baca gráfico. Anda boleh wasap saya 60176266634 Texto original. Mostra a tradução automática Baixar ke grupo sinal dan perbincangan. Amaran Mohon kerjasama e um nok tidak menyebarkan link ini blog. Saya tidak halalkan ilim ini jika anda memberitahu sesiapa berkenaan link ini. Harap semua dapat hormati kerja tangan saya ini ya walaupon ianya tidak sehebat ilmu dari sifu yang lain. Posts populares Selamat datang ke 39Online Forex Learning39 Por Saiful Amin. Disini saya akan terangkan apa yang patut anda tahu dalam forex. Apa i. Lista desordenada Mensagens recentes Widget de texto Blog Archive Get e-mail updatesoanda histórico forex taxas tradingview corretor forex marek grabowski forex melhor corretor forex no nigeria 2014 robô forex que realmente funciona binário opção ig forex mínimo depósito anatomia de negociação estratégias gbp usd live chart forexpros thomas cook india forex Taxas hoje fácil forex nenhum depósito bônus termos opção preço de negociação descoberta e ganhos notícias divulgação forex 10 minutos por dia harga saham forex hari ini top forex fabricantes de mercado forex fnb johannesburg como tirar proveito na opção de negociação forex revista trader pdf custo de opções de ações para empresas Sistema automatizado de negociação de valores mobiliários

No comments:

Post a Comment